lördag 27 augusti 2011

Vilka är ni?

Vad kul att det är så många som har hittat hit till min blogg. Det är länkat till en hel del olika sidor och det är ju inte utan att man blir lite nyfiken på vilka ni är som läser det jag skriver. Kan ni inte skriva en kommentar om hur ni hittade hit?

Har för övrigt börjat få in en del beställningar, vilket är jätteroligt! Kul att så många tycker om det jag gör. Bara säg till om ni är sugna på något smycke så fixar vi det!

Håll också utkik här om ett tag. Har lite planer på en ny utlottning!

1 kommentar:

  1. Vilka fina smycken du gör Johanna! :) Jag hittade hit från en kommentar du lämnat hos mig, men det visste du nog redan ;)

    Sv: Tack så mycket för din fina kommentar! :) Jag tycker också att det är himla kul att följas åt med jämngamla barn, och tänkt så stora våra blivit så himla snabbt. Lite för snabbt om du frågar mig! :)

    SvaraRadera